Regulamentul campaniei promoționale,,Campanie iarnă Goodyear Dunlop 2022”(denumit în continuare „Regulamentul”)
1. Organizatorul campaniei promoționale
1. Organizatorul campaniei promoționale denumită ,, Campanie iarnă Goodyear Dunlop 2022”
(denumită în continuare „Campania”) este Goodyear Romania SRL, sediul în Șos. București–
Ploiești, nr. 1A, Bucharest Business Park, clădirea C, parter, București, sector 1, nr. de înregistrare
la Registrul Comerţului nr. J40/757/2003, cod unic de înregistrare RO15142933, inscrisă la
ANSPDCP în baza notificării nr. 36097 (denumită în continuare „Organizator”), prin intermediul
Interspace SRL, cu sediul în Pucioasa, Str.I.H.Radulescu 140, Jud. Dâmbovița (denumită în
continuare „Împuternicit”)
2. Locul de desfășurare și perioada campaniei
1. Campania este organizată și se va desfășura pe întreg teritoriul României.
2. Campania va începe la data de 15 Octombrie 2022 și durează până la 30 Noiembrie 2022 (denumită
în continuare „Perioada Campaniei”), ceea ce înseamnă că Premiile vor fi acordate numai pentru
achiziționarea Anvelopelor în perioada menționată mai sus, de către Participanții care îndeplinesc
toate condițiile definite în prezentul document.
§ 3. Produsele participante
1. La această campanie promoțională participă anvelopele Goodyear și Dunlop, iarnă și all season,
din categoria turisme și 4×4/SUV, exceptând segmentul camioanelor, industrial, agricol .
2. După data încheierii campaniei promoționale, produsele participante descrise mai sus își pierd
această calitate, Organizatorii nemaiavând nicio responsabilitate și nemaiasumându–și nicio
obligație în legatură cu nicio circumstanță care ar putea eventual conduce publicul la concluzia
actualității ori continuării campaniei promoționale.
3. Produsele participante la campanie sunt disponibile în limita stocului existent
4. Regulamentul campaniei promoționale
1. Regulamentul oficial al campaniei este disponibil oricărui solicitant, în mod gratuit, pe întreaga
durată a campaniei, în oricare dintre urmatoarele modalități:
a) În format electronic, prin accesarea site–urilor de campanie disponibile la adresele
următoare: http://promotie.Goodyear.ro/regulament–promotie/ sau
http://promotie.Goodyear.eu/regulament–promotie/
http://promotie.Dunlop.ro/regulament–promotie/ sau
http://promotie.Dunlop.eu/regulament–promotie/.
b) În urma unei solicitări scrise trimise la adresa Organizatorului Șos. București–Ploiești
nr.1A, Clădirea C, parter, sector 1, București, România
2. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica și/sau completa Regulamentul. Orice
modificări/completări aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse în acte aditionale și
vor fi comunicate către public prin publicarea pe site–urile de campanie.
5. Dreptul și condițiile de participare la Campanie
1. Campania promoțională este deschisă participanților clienți finali, persoane fizice sau juridice
(numiți în continuare în comun „Participanți” sau individual „Participant”).
2. Participanții persoane fizice, care au împlinit 18 ani, trebuie să achiziționeze în perioada
campaniei, pe o singură factură fiscală, un număr de minim 4 anvelope din categoria produselor
participante. Categoria de participanți persoane fizice nu are limitare la numărul de înregistrări.
3. Nu sunt eligibili a participa la Campanie angajații GOODYEAR ROMÂNIA SRL, angajații agențiilor și
ai companiilor implicate în desfășurarea acestei campanii, ai companiilor distribuitoare ale
Goodyear România SRL, angajații companiilor afiliate grupului Goodyear la nivel global și nici
membrii familiilor tuturor acestora (copii, părinți, frați/surori, soț/soție). De asemenea, nu sunt
eligibile pentru a participa la Campanie acele persoane juridice, respectiv acele întreprinderi
individuale și întreprinderi familiale în care angajații Organizatorului, angajații agențiilor și ai
companiilor implicate în desfășurarea acestei Campanii, ai companiilor distribuitoare ale
Organizatorului și membrii tuturor acestora (copii, părinți, frați/surori, soț/soție) dețin
participații, funcții sau au vreun interes, indiferent de natura acestuia. Persoanele enumerate aici
nu sunt eligibile a participa la această campanie nici în calitate de persoane fizice autorizate.
6. Modul de desfășurare al campaniei
1. Pentru inscrierea valabilă, în vederea participării la campanie, trebuie să fie îndeplinite următoarele
condiții cumulativ:
a) Participantul să aibă drept de participare potrivit prevederilor Art. 5 de mai sus;
b) Participantul să se înscrie în promoție prin accesarea în perioada 15 Octombrie 2022
– 15 Decembrie 2022 site–ul http://promotie.goodyear.ro/, pentru anvelopele
Goodyear, sau http://promotie.dunlop.ro, pentru anvelopele Dunlop, urmând a
completa câmpurile obligatorii de pe acest site, inclusiv câmpul prin care se face
dovada achiziției anvelopelor de la unul dintre distribuitorii participanți la promoție
(Lista câmpurilor și factura scanată). Achiziția anvelopelor trebuie să aibă loc în
perioada 15 Octombrie 2022 – 30 Noiembrie 2022. Participantul va trebui să
completeze toate câmpurile obligatorii de pe același site, destinate categoriei din
care face parte. Datele completate trebuie să fie identice cu cele din factura
atașată. În caz contrar premiul nu este validat
2. Ce trebuie să faci:
a) În momentul în care ai achiziționat 4 anvelope de iarnă sau all season, din categoria
produse participante definite la Art.3.1 din prezentul regulament, completează
datele tale în secțiunea aferentă din site–ul http://promotie.Goodyear.eu/ sau
http://promotie.Goodyear.ro pentru achizițiile de anvelope Goodyear și
http://promotie.Dunlop.ro/ sau http://promotie.Dunlop.eu/regulament–promotie/
pentru achizițiile de anvelope Dunlop. Toate câmpurile sunt obligatorii, inclusiv
incărcarea copiei facturii fiscale;
b) Pentru participarea la promoție și câstigarea voucherelor cadou, trebuie să rămână
vizibile pe factură cantitatea de anvelope achiziționate precum și modelul/marca
acestora, numărul și data facturii, numele participantului la sectiunea “Cumpărator”;
c) Participantul va primi voucherul electronic prin e–mail la adresa de e–mail
specificată de acesta pe site în termen de maxim 30 de zile calendaristice de la
momentul încheierii campaniei promoționale;
d) Participantul va trebui să acceseze linkul primit pe e–mail, să accepte termenii și
condițiile, urmând ca, ulterior, să primească voucherul OMV.
3. Condiții obligatorii și eliminatorii:
a) Datele de pe factura fiscală să coincidă cu datele înscrise pe site: Nume, număr de
anvelope, marca și modelul anvelopelor, indicele, data facturii;
b) Produsul achiziționat să facă parte din categoria produselor participante la
campanie, definite la Art. 3;
c) Adresa de e–mail unică;
d) Nu se poate face decat o singură înregistrare cu factura de achiziție;
e) Validarea înregistrării se face doar pe baza facturii fiscale.
4. Înregistrarea pe site–urile campaniei se poate face până la data limită 15 Decembrie 2022, cu
condiția ca data achiziției înscrisă pe factură să se încadreze în perioada campaniei 15 Octombrie
2022 – 30 Noiembrie 2022.
5. Participantul va primi un mail în urma înregistrării cu succes pe platforma online. În situația în care
în cadrul procesului de validare se constată că anumite elemente nu sunt îndeplinite, înregistrarea
va fi invalidată, urmând ca participantul să primească un mesaj cu motivul invalidării și pașii ce
trebuie urmați pentru o înregistrare validă.
§ 7. Premiile oferite
1. Premiile oferite în cadrul acestei campanii sunt voucherele electronice de combustibil în rețeaua
OMV Petrom, cu valoare fixă:
a) pentru achiziția unui set de 4 anvelope mai mici sau egale cu 16” se oferă un voucher
în valoare de 100 RON;
b) pentru achiziția unui set de 4 anvelope mai mari sau egale cu 17” se oferă un voucher
în valoare de 300 RON.
2. Voucherul cadou este un cupon cu valoare, emis de OMV Petrom, pe care câștigătorii îl pot folosi în
perioada de valabilitate pentru plata integrală sau parțială a alimentărilor cu carburant în rețeaua
OMV Petrom. Prin carburant se înțelege atât benzină și motorină cât și alimentările maținilor
electrice de la stațiile de reîncărcare din rețeaua OMV, ce pot fi consultate online:
https://www.omv.ro/ro–ro/statii–de–distributie–carburant/carburanti–statii/e–mobility.
3. Nu se poate acorda contravaloarea în bani pentru niciun premiu câștigat în cadrul prezentei
Campanii.
4. Voucherele se vor expedia prin e–mail, în maxim 30 zile calendaristice de la data finalizării
campaniei, la adresa de e–mail menționată în cadrul procesului de înregistrare.
5. Orice eroare și/sau omisiune cu privire la datele personale furnizate Organizatorului nu atrage
răspunderea acestuia, acuratețea datelor de contact furnizate de Participanți fiind în
responsabilitatea exclusivă a acestora. Organizatorul nu este responsabil nici în cazul în care un
Participant desemnat câștigător nu poate fi contactat din cauza numelui, adresei de email sau
numărului de telefon incorecte / incomplete.
6. Reclamațiile referitoare la premiul câștigat ulterioare momentului acceptării voucherului, prin link–
ul primit pe e–mail, nu vor fi luate în considerare de către Organizator.
7. Voucherul se va prezenta în format electronic sau fizic (printat) la achiziția de carburant în statiile
OMV.
8. Pentru a beneficia de reducerea de preț susținută de stat, alimentarea la pompă trebuie să
depășească puțin valoarea voucherului. Participanții trebuie să consulte la pompă tabelul în funcție
de tipul de carburant cu care se face alimentarea.
9. În cazul folosirii voucherului, nu se acordă rest.
§ 8. Responsabilitate
1. Organizatorii sunt îndreptățiți să ia toate măsurile necesare în caz de tentative de fraudă a
sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii.
2. În eventualitatea unei dispute asupra validității unei inscrieri în cadrul acestei Campanii, decizia
Organizatorului este definitivă. Organizatorul nu este responsabil pentru următoarele:
a) Înscrierile online care nu respectă tematica acestei Campanii;
b) Nicio eroare în datele furnizate de către Participanti / Câștigători; acuratețea datelor
de contact nu atrage răspunderea Organizatorului, fiind în responsabilitatea exclusivă
a Participanților. Ca atare, acesta nu are niciun fel de obligație în cazul furnizării de
către Participanți a unor date eronate care au dus la imposibilitatea trimiterii în
condiții normale a voucherului, la imposibilitatea identificării unui Câștigător.
c) Organizatorul nu va fi responsabil pentru imposibilitatea, din orice motiv, a unui
Câștigator de a intra în posesia premiului câștigat. Totodată, Organizatorul nu va fi
răspunzator pentru niciun prejudiciu suferit de către Câștigător, indiferent de natura
acestor prejudicii, suferite din momentul predării premiului către Câștigător.
d) Erori cauzate de folosirea incorectă a adresei de e–mail sau a dispozitivelor de
conectare la Internet de către Participant (întreruperea sursei electrice, erori date de
sistemul de operare instalat, erori date de virusarea sistemului de operare, erori date
de folosirea cu rea voință a tehnologiei de către Participant în scopul de a manipula
rezultatele Campaniei).
e) Erori cauzate de folosirea altor tehnologii decât cele recomandate de Organizator.
Tehnologiile recomandate: Browser internet (Internet Explorer versiunea minimă 6,
Mozilla versiunea minimă 3, Opera, Sistem de operare minim Windows 2000, Google
Chrome), iOS (versiunea minimă 7) si Android (versiune minimă 4.1).
f) Imposibilitatea unui Participant de a beneficia de premiu din cauza nerespectării în
integralitate, a Regulamentului Campaniei sau datorită numelui și / sau prenumelui și
/ sau adresei de e–mail și / sau numărului de telefon completate greșit.
g) Situațiile în care anumite persoane înscrise în Campanie sunt în incapacitate de a
participa parțial sau integral, la Campanie, dacă această incapacitate se datorează
unor circumstanțe aflate în afara controlului pe care Organizatorul îl poate în mod
rezonabil.
h) Înscrierea online pe alt site decât website–ul Campaniei;
i) Facturi fiscale deteriorate, necorespunzatoare din punct de vedere al conținutului
conform prevederilor Regulamentul: nu sunt lizibile sau lipsesc cantitatea de
anvelope achiziționate precum și modelul / marca acestora, numarul și data facturii,
numele participantului la secțiunea “Cumparator”, data facturii fiscale nu corespunde
perioadei de desfășurare a Campaniei.
j) Înscrierile online nu conțin toate câmpurile obligatorii;
k) Eventualele dispute asupra numerelor de telefon înscrise pe website;
l) Situațiile în care mai multe persoane revendică aceeași factura fiscală.
Aceste circumstanțe se pot datora dar nu se limitează la: informații eronate, incomplete,
transmise cu întreruperi, transmise cu întarziere sau deformate în orice alt mod, în urma acțiunilor
utilizatorilor paginii web, a funcționării echipamentelor de calcul ale acestora, aplicațiilor acestora
sau altor echipamente tehnice ale acestora folosite în derularea Campaniei.
Aceste circumstante se pot datora, de asemenea, dificultăților tehnice și / sau întreruperile care
pot afecta funcționarea conexiunilor Internet și / sau a echipamentelor de calcul și / sau a
aplicațiilor furnizorului de Internet și / sau nefucționarea / funcționarea defectuoasă a email–ului,
fie în cazul Organizatorului, fie în cazul Participantului, cauzată de probleme tehnice și / sau de
trafic intens pe Internet, în general, sau pe pagina web, în special, sau de ambele tipuri de probleme
și / sau defecțiuni tehnice ale operatorilor de telefonie.
Aceste circumstanțe se mai pot datora: unor deteriorări sau defecte cu efect potențial asupra
echipamentelor de calcul, aplicațiilor și/sau datelor stocate ale Participanților sau ale unor terți,
în urma participării la Campanie. Aceste circumstanțe pot, de asemenea, să se datoreze unor schimbări de legislație care să influențeze derularea și implementarea Campaniei (precum
deciziile adoptate de autoritățile civile, regimul de război, catastrofele naturale și alte evenimente
similare), câștigurile obținute în urma Campaniei, valoarea acestora, funcția acestora, condițiile
de acordare a acestora și/sau distribuirea a acestora.
Participanții acceptă cu titlu în mod expres, neechivoc și definitiv toate deciziile adoptate de
Organizator în privința Câștigătorilor premiilor Campaniei, precum și a calendarului ulterior al
Campaniei sau a altor schimbări legate de implementarea Campaniei. Organizatorul are dreptul de
a descalifica orice Participant care nu respectă regulile Campaniei sau în privința căruia există
dovezi de comportament incorect sau de sabotaj de orice tip la adresa Campaniei. Participanții se
obligă, de asemenea, să pună la dispoziția Organizatorului toate datele de contact relevante,
(nume, prenume, număr de telefon mobil, adresă de e-mail valabila, Cod numeric personal, cod TVA
– CUI).
3. Organizatorul nu este responsabil nici în cazul în care un Participant desemnat câștigător nu poate
utiliza premiul din cauza numelui și / sau prenumelui și / sau numarului de telefon și / sau adresei de
mail transmise greșit. Organizatorul nu este responsabil nici în cazul în care un participant desemnat
câștigător nu poate beneficia de premiu din cauza nerespectării în integralitate, de către oricare
participant, a Regulamentului Campaniei sau din cauza datelor sale cu caracter personal transmise
greșit. Orice eroare și/sau omisiune cu privire la datele personale furnizate de către Participant
Organizatorului nu atrage răspunderea acestuia din urma, acuratețea datelor de contact furnizate
de Participanți fiind în responsabilitatea exclusivă a acestora și considerate de către Organizator
drept reale, corecte și complete.
4. Organizatorul nu este responsabil nici în cazul în care decide, din orice motive, să nu suplimenteze
numărul de premii alocate, în perioada de desfășurare a Campaniei.
5. Imposibilitatea Câștigătorului, din orice motive, de a intra în posesia oricărui premiu din cadrul
acestei Campanii sau de a utiliza oricare din premiile Campaniei exonerează Organizatorul de orice
răspundere.
6. Organizatorul Campaniei nu va avea nicio raspundere și nu va putea fi implicat în niciun fel în ceea ce
privește eventualele cheltuieli suplimentare suportate de către Participant în legatura cu aceasta
Campanie.
7. Imposibilitatea Câștigătorului, din orice motive, de a intra în posesia oricărui premiu din cadrul
acestei Campanii sau de a utiliza oricare din premiile Campaniei exonerează Organizatorul de orice
răspundere.
8. Premiul castigat nu poate fi inlocuit cu alte câștiguri și nici nu se acordă contravaloarea în bani. În
cazul refuzului câștigătorilor de a beneficia de câștig sau în cazul imposibilității validării sale
conform prezentului Regulament, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului.
9. Organizatorul nu își asumă responsabilitatea și nu va fi numit parte în cazurile referitoare la dreptul
de proprietate asupra premiilor. Toate litigiile referitoare la drepturile de proprietate a premiilor nu
vor influența principiul conform căruia Organizatorul Campaniei va acorda Premiile Participanților
care respectă prevederile prezentului Regulament. Din momentul primirii premiilor de către
Câștigător, Organizatorul este exonerat de raspundere.
10. Organizatorul Campaniei Promoționale, are dreptul să verifice prin sondaj acuratețea informațiilor
conținute în facturi (data facturii, denumirea și numărul de produse comercializate, etc) și, în cazul
în care constată nereguli, și să descalifice participantul fara notificarea sa in prealabil.
11. Organizatorul și Împuternicitul nu sunt responsabili pentru faptul că terțe părți pot utiliza informații
pe care participanții la Campanie le postează sau le fac disponibile via e–mail în spatiile dedicate
campaniei.
12. De asemenea, participanții își asumă întreaga raspundere civila și penală pentru informațiile pe care
le transmit sau le publică în spațiile dedicate campaniei.
13. Participanții sunt în întregime responsabili de conținutul textelor, pozelor și informațiilor postate
sau trimise pe e–mail sau transmise altor membri.
14. Participanții sunt de acord si se obligă să nu folosească spațiile dedicate promoției pentru a instiga
la incalcarea legislației în vigoare. În același timp, participanții sunt de acord și se obligă să nu ofere
informații cu scopul de a sprijini activitați ilegale.
§ 9. Taxe și impozite
1. Organizatorul se obligă să calculeze și să vireze impozitul datorat pentru veniturile constaând în
premiile acordate câștigătorilor cu cetațenie română în conformitate cu prevederile Titlului IV din
Codul Fiscal aprobat prin legea 227/2015, cu modificarile și completările ulterioare, orice alte
obligații de orice altă natură, în legatură cu acestea, fiind în sarcina exclusivă a câștigătorilor.
2. Orice eventuale obligații privind taxele și impozitele datorate de persoane juridice câștigătoare în
legatură cu premiile acordate în cadrul acestei campanii sunt în sarcina exclusivă a câștigătorilor.
§ 10. Prelucrarea datelor cu caracter personal
1. Intrucât Goodyear Romania, în calitate de Organizator, prin Împuternicit, Interspace SRL, solicită
participanților la Campanie anumite date ce au caracter personal, Organizatorul și Împuternicitul
asigură și protejează drepturile persoanelor fizice cu privire la prelucrarea datelor cu caracter
personal în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European
și al Consiliului privind protectia persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu
caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE
(„Regulamentul general privind protecția datelor). Prin declararea datelor sale personale,
Participantul își manifestă consimțământul în mod expres și neechivoc ca datele respective să fie
colectate de către Organizator, prin Împuternicit, exclusiv pentru derularea acestei Campanii.
Colectarea datelor cu caracter personal presupune în mod obligatoriu furnizarea acestora de către
persoanele vizate. Daca aceste date nu vor fi furnizate, acest lucru va fi considerat drept un refuz
al Participantului de a–i fi prelucrate datele respective fapt care, determină implicit
imposibilitatea participării la Campanie. În vederea asigurării securitații prelucrării datelor cu
caracter personal, Organizatorul și Împuternicitul au luat anumite masuri prevăzute de Ordinul
Avocatului Poporului, nr. 52/2002 privind aprobarea Cerințelor minime de securitate a
prelucrărilor de date cu caracter personal, iar orice persoană care acționează sub autoritatea
Organizatorului și/sau a Imputernicitului, care are acces la date cu caracter personal nu le
prelucrează decât pe baza instrucțiunilor și numai pentru îndeplinirea atribuțiilor sale de serviciu.
2. Informațiile cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate Organizatorului de
catre Participanți se vor regăsi detaliate in Anexa 1, parte integrantă a prezentului Regulament.
3. Participanții au dreptul ca în orice moment să solicite Organizatorului și/sau Împuternicitului:
a) confirmarea faptului că datele care îi privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta
(Dreptul de acces);
b) rectificarea, actualizarea, blocarea, ștergerea sau transformarea în date anonime a
anumitor date incomplete sau inexacte (Dreptul de intervenție);
c) încetarea, din motive întemeiate și legitime, ca date care îl vizează să facă obiectul
unei prelucrări (Dreptul de opoziție);
d) retragerea sau anularea oricărei decizii care produce efecte juridice în privința sa
(Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale).
Datele personale pot fi transmise autorităților în drept să verifice tranzactiile comerciale, numai
la solicitarea expresă și justificată a acestora.
4. La cererea expresă a oricăruia dintre Participanți, Organizatorul va asigura acestuia exercitarea
oricăruia dintre drepturile prevăzute mai sus. Pentru exercitarea acestor drepturi, Participanții
înscriși la Campanie vor trimite la adresa: Sos. Bucuresti–Ploiesti nr.1A, Cladirea C, parter, sector
1, Bucuresti, Romania o cerere întocmită în formă scrisă, datată și semnată, ori la adresa de e–mail:
relatii_clienti@goodyear.com.
5. Prin participarea la Campanie, participanții confirmă cunoașterea prevederilor Regulamentului
oficial și își exprimă acordul în privința acestora și cu privire la includerea datelor personale în baza
de date a Organizatorului și/sau Împuternicitului, în scopul participării la această Campanie.
6. Solicitările/reclamațiile privitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal se pot depune
conform indicatiilor din Anexa nr. 1. Participanții pot depune contestație în legătură cu
desfășurarea Campaniei promoționale prin email la adresa relatii_clienti@goodyear.com sau prin
posta la Goodyear Romania S.R.L, cu sediul in Sos. Bucuresti–Ploiesti nr.1A, Cladirea C, parter,
sector 1, Bucuresti, Romania, în maxim 30 de zile de la încheierea Campaniei. După această dată,
nicio contestație nu va mai fi luată în considerare de catre Organizator.
§ 10. Întreruperea campaniei promoționale
1. Campania promoțională va putea fi întreruptă înainte de încheierea perioadei de promoție, doar în
caz de forță majoră* sau printr–o decizie a organizatorului, inclusiv în cazul imposibilității
Organizatorului, din motive independente de voința sa, de a asigura desfășurarea în bune condiții
a campaniei.
Notă*: Forța Majoră, convenită ca fiind evenimentul imprevizibil și de neînlăturat, petrecut după
intrarea în vigoare a prezentului contract și care împiedică partea sau parțile să–și îndeplinească
obligațiile contractuale, exonerează de răspundere partea care o invocă, pe durata de existență a
cazului de Forță Majoră, confirmat de Camera de Comerț și Industrie a României.
Anexa nr. 1 la Regulamentul campaniei promoționale
,,Campanie iarnă Goodyear Dunlop 2022”
(denumită în continuare „Campania”)
– Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –
§ 1. Date privind operatorul de date cu caracter personal și împuternicitul
În vederea desfășurării Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate
de către: S.C. Goodyear Romania SRL (denumită în continuare “Organizatorul”), cu sediul in Sos.
Bucuresti–Ploiesti nr.1A, Cladirea C, parter, sector 1, Bucuresti, România, înscrisă la ANSPDCP în
baza notificării nr. 36097 (denumită în continuare “Operatorul”), prin intermediul agenției
Interspace SRL, cu sediul in Pucioasa, Str.I.H.Radulescu 140, Jud. Dâmbovița în calitate de
împuternicit al Operatorului (denumită în cele ce urmeaza “Împuternicit”).
§ 2. Categorii de date cu caracter personal procesate în cadrul Campaniei
În cadrul Campaniei, Operatorul va colecta de la participanți următoarele categorii de date cu
caracter personal:
a) Nume și prenume;
b) Adresa de email;
c) Număr de telefon;
d) CNP.
Suplimentar, pentru înscrierile pe persoană juridică, se vor colecta:
e) Nume companie;
f) CUI.
Codul numeric personal va fi colectat pentru toți participanții la Campanie și pastrat și procesat
doar în cazul castigatorilor pentru care Operatorul este obligat la reținerea și virarea impozitului
pe venit pentru premiile acordate, conform reglementărilor fiscale în vigoare și doar pentru a
putea verifica dacă vârsta Participanșilor este conform Regulamentului, la momentul înscrierii în
Campaniei.
§ 3. Scopul procesării
Datele cu caracter personal ale participanților la Campanie vor fi prelucrate de către Operator prin
intermediul Împuternicitului în scopul:
a) organizării și desfășurării Campaniei;
b) desemnării și validării Câștigătorilor;
c) atribuirii premiilor și îndeplinirii obligațiilor fiscale și financiar contabile ale
Operatorului.
. Temeiul juridic al prelucrării
Datele vor fi prelucrate în temeiul consimțământului Participantului și/ sau al interesului legitim al
Operatorului, prin acceptarea de către persoana vizată/Participant a termenilor și condițiilor
Regulamentului și a anexelor acestuia.
§ 5. Destinatarii datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal colectate în cadrul Campaniei de către Operator vor fi dezvăluite
Împuternicitului Operatorului Interspace SRL, precum și autorităților, în cazurile în care Operatorul
trebuie să respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare.
§ 6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale Participanților declarați necâștigători vor fi stocate de către
Împuternicit timp de 120 de zile de la încheierea Campaniei. Datele cu caracter personal ale
câștigătorilor, vor fi stocate de către Operator conform prevederilor legale aplicabile in materie
financiar–contabilă, respectiv 10 (zece) ani de la data încheierii exercițiului financiar în care a avut
loc plata impozitului aferent premiilor acordate. La expirarea perioadei de stocare a datelor cu
caracter personal, Operatorul va șterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare și
stocare, impunând Imputernicitului obligații similare.
Datele cu caracter personal ale necâștigătorilor vor fi distruse de către Împuternicit în termen de
120 de zile de la încheierea Campaniei, ele nefiind utilizate în niciun alt scop, până la momentul
distrugerii acestora, exceptând participarea la prezenta Campanie.
§ 7. Drepturile persoanelor vizate
În vederea asigurării unei prelucrări echitabile și transparente, Operatorul asigură participanților,
pe durata Campaniei, următoarele drepturi:
a) dreptul de retragere a consimțământului cu privire la prelucrare datelor sale cu
caracter personal; în acest caz, Participantul ințelege și acceptă faptul că nu va putea
participa in cadrul Campaniei;
b) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
c) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
d) dreptul de a solicita ștergerea datelor cu caracter personal;
e) dreptul la restricționarea prelucrării;
f) dreptul de a se opune prelucrării, exceptând cazul în care dispoziții legale prevăd
contrariul;
g) dreptul la portabilitate a datelor;
h) dreptul de a depune o plângere în fața Autorității Naționale de Supraveghere a
Prelucrării Datelor cu Caracter Personal
semnată și adresată Operatorului la adresa Șos. București–Ploiești nr.1A, Clădirea C, parter,
sector 1, București, România, sau prin transmiterea acesteia la adresa de e–mail
relatii_clienti@goodyear.com.
Întrucat la Campanie pot participa exclusiv persoane juridice sau persoane fizice cu vârsta de
minim 18 ani la data începerii Campaniei, nu vor fi prelucrate și stocate date aparținând
persoanelor cu varsta mai mică de 18 ani. În situația în care Operatorul/ Împuternicitul primește
date cu caracter personal aparținând persoanelor cu vârsta mai mică de 18 ani, aceste date vor fi
imediat șterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare și stocare ale Operatorului/
Împuternicitului. În cazul în care un parinte sau un titular al autorității părintești notifică
prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mică de 18 ani,
Operatorul va șterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare și stocare.
§ 9. Securitatea datelor cu caracter personal
Operatorul se obligă să implementeze măsuri tehnice și organizatorice adecvate în vederea
asigurării unui nivel de securitate corespunzător datelor cu caracter personal aparținând
participanților la Campanie. Operatorul va impune Împuternicitului obligații similare, iar acesta din
urmă se obligă să le îndeplinească. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va ține seama
în special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate în special,
în mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizată sau
accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate. Prin
participarea la Campanie, participanții își exprimă acordul cu privire la furnizarea datelor cu
caracter personal catre Operator și/ sau Împutenicitului acestuia, în scopul includerii acestor date
cu caracter personal în baza de date a Operatorului operată de catre Împuternicit, în scopul
participării la Campanie, identificării și validării ca și câștigător, înmânării și primirii premiului.
§ 10. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personal
Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexă la Regulament oricând pe durata desfășurării
Campaniei, numai în cazul în care se descoperă măsuri mai eficiente pentru protejarea și
securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate și fără a afecta drepturile și
libertățile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicată pe site–ul Operatorului și/ sau al
Campaniei, respectiv va fi adusă la cunoștință Participanților prin aceleași mijloace prin care au
fost incunoștințate cu privire la Regulament.
Lasă un răspuns